سنگ نمک برای گاو

فروش سنگ نمک برای گاو ویژه شیراز و کرمان، سنگ نمک خوراک دام، قیمت بسیار استثنایی، ارسال به شیراز، کرمان و کرمانشاه، فروش عمده نمک پودری و شکری در کیسه ۲۵ کیلویی.

خاصیت سنگ نمک برای گوسفندان

از جمله بهترین و کم هزینه ترین مکمل های غذایی برای دام سنگ نمک است که مصرف آن از گذشته مرسوم بوده است. استفاده از سنگ نمک برای گاو، گوسفند و سایر دام ها خواص مختلفی دارد که آنها را در ادامه با هم بررسی می کنیم:

  • اولین خاصیت مهم سنگ نمک برای دام ها افزایش اشتهای آنها است. طبیعتاً اشتهای بیشتر دام سبب این می‌شود که او مواد غذایی بیشتری بخورد و در نتیجه وزن بیشتری پیدا کند. همچنین روی تولید شیر دام هم اثرگذار است.
  • یکی دیگر از دلایلی که سبب استفاده از سنگ نمک در دامداری ها می‌شود تامین مواد معدنی سدیم و کلر بدن حیوانات است. در واقع اگر دامداران از سنگ نمک برای تامین مواد معدنی استفاده کنند به خوبی می توانند از بروز بسیاری از بیماری ها در بدن دام های خودشان جلوگیری به عمل آورند.
  • سنگ نمک خواص داروی دیگری هم دارد. این محصول به ضد عفونی روده حیوانات کمک می‌کند و برای از بین بردن میکروب ها و کرم ها از بدن آن ها مفید است.

سنگ نمک برای گاو

انواع سنگ نمک برای گاو

انواع مختلفی از سنگ نمک برای گاو وجود دارد. شما می توانید از انواع مختلف سنگ نمک سفید، سنگ نمک نیمه سفید، تیره و هیمالیا برای مصرف حیوانات خودتان استفاده کنید. هر کدام از این سنگ نمک ها بر اساس خاصیت هایی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند. دقت داشته باشید که بهترین سنگ نمک برای گاو ها، سنگی است که آهن و منیزیم در آن وجود نداشته باشد چرا که وجود این عناصر می تواند برای گاو مسمومیت و بیماری به همراه داشته باشد. ضمناً به این موضوع هم توجه کنید که نحوه مصرف سنگ نمک دام با سنگ نمک انسان کاملاً تفاوت دارد و نباید آن را در غذای حیوانات بریزید.

سنگ نمک برای گاو

فروش عمده سنگ نمک دامی

با توجه به اهمیتی که سنگ نمک در خوراک دام های شما دارد و به ویژه استفاده از سنگ نمک برای گاو ضروری می باشد، بهتر است به دنبال خرید این محصول در حجم بالایی باشید. زمان خرید این محصول به صورت عمده برای شما صرفه اقتصادی هم دارد و سبب می شود هزینه کمتری متحمل شوید.

سنگ نمک برای گاو

مجموعه ما در زمینه فروش عمده سنگ نمک دامی فعالیت دارد و در خدمت شماست تا نیازتان برای سنگ نمک را تامین کند. سنگ نمک های موجود در مجموعه ما از نظر کیفیت و قیمت در بهترین شرایط قرار دارند.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *