صادرات نمک به ترکیه

صادرات سنگ نمک سفید و کریستالی به ترکیه، سنگ نمک سفید با مقاومت بسیار بالا در برابر برش و مته زنی مخصوص تولید سنگ نمک تزئینی و آجر نمک، سنگ نمک کریستالی شفاف بسیار کمیاب.

سنگ نمک سفید و سنگ نمک کریستالی نه تنها در داخل بازار پر رونقی دارد، بلکه بازار خرید و فروش این محصول در کشورهای دیگر هم بسیار پر رونق است. از این رو، صادرات نمک به ترکیه روز به روز در حال رونق است و هر روزه بر حجم آن افزوده می شود. مشتریان و خریداران این محصول می توانند با خرید آن، به رونق هر چه بیشتر بازار کسب و کار خود بپردازند.

صادرات نمک به ترکیه

اطلاعاتی در مورد سنگ نمک جهرم

یکی از بهترین و مرغوب ترین نوع سنگ نمک موجود در بازار، سنگ نمک کریستالی جهرم می باشد. این نوع سنگ نمک به دلیل داشتن ویژگی ها و خصوصیات مختلف بازار پر رونقی دارد و هر روزه بر تعداد خریداران و مشتریان آن افزوده می شود. از جمله مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که این محصول دارد، می توان به این موارد اشاره کرد:

  • فاقد فلزات سنگین سمی: یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی که این محصول دارد، نداشتن هر گونه فلزات سنگین سمی می باشد. در این محصول، ترکیباتی وجود دارد، که برای بدن انسان بسیار مفید است.
  • کیفیت بالا: از دیگر ویژگی هایی که این محصول دارد، برخورداری آن از کیفیت بالا می باشد. همانطور که اکثریت ما می دانیم، بهترین نوع نمک برای مصرف روزانه، نمکی است که مربوط به گنبدهای نمکی می باشد. این نوع نمک از دیر باز در بازار وجود داشته و مورد خرید و فروش قرار می گرفته است.
  • مفید برای سلامتی بدن: بر خلاف نمک های دیگر که توصیه می شود، کمتر استفاده گردد، این نمک دارای موادی در ترکیبات خود می باشد، که دارای خواص درمانی است. از این رو، استفاده از آن برای سلامتی روح و روان بسیار مفید است و می تواند برخی از بیماری ها را از بدن انسان دور کند. برای درمان لکه های پوستی می توانید این نمک را با شیر گاو ترکیب کنید. همچنین استشمام بخار سنگ نمک، می تواند برای برطرف کردن بیماری های تنفسی بسیار مفید باشد.

در نهایت باید گفت که سنگ نمک کریستالی جهرم از معادن نمک این شهرستان استخراج می شود دارای کلسیم، پتاسیم، ید طبیعی و غیره می باشد. از نظر ظاهری بسیار شبیه به نمک های معمولی است، ولی عوارض این نمک ها را ندارد. استفاده از آن سبب ایجاد فشار خون نمی شود و برای بدن مفید است.

صادرات نمک به ترکیه

مرکز صادرات سنگ نمک به ترکیه

با توجه به مزیت ها و خواصی که این محصول دارد، می توان گفت که استفاده از این نمک امروزه به صورت در داخل و خارج رو به گسترش است. از این رو، در کنار بازار داخلی صادرات انواع نمک به سایر کشورها، به ویژه کشور ترکیه روز به روز رونق می گیرد. ولی با این وجود، برای افزایش حجم صادرات نیاز به حمایت دولت و نهادهای مربوطه است تا میزان صادرات این محصول بیش از بیش گردد.

ببینید

مطالب بیشتری را درباره سنگ نمک کریستالی در این صفحه ببینید

صادرات نمک به ترکیه

صادرات سنگ نمک به ترکیه به صورت فله یا در کیسه های جامبو بگ امکان پذیر است برای اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما تماس بگیرید همچنین ما می توانیم سفارش شما در هر کدام از شهرها ترکیه به شما یا خریدارتان تحویل دهیم.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *