صادرات سنگ نمک سمنان

صادرات تخصصی سنگ نمک سمنان، سنگ نمک قرمز و نارنجی با بسته بندی جامبو بگ، صادرات سنگ نمک آبی نایاب ترین سنگ نمک در جهان تحویل در کشور مقصد.

معرفی سنگ نمک آبی

یکی از انواع سنگ نمک هایی که مختص کشور ایران و استان سمنان است سنگ نمک آبی می‌باشد و با زیبایی منحصر بفردی که دارد نظر خریداران زیادی را به خود جذب نموده است.

البته خوب است توجه داشته باشید که زیبایی سنگ نمک آبی دلیل خرید این سنگ نمک گران قیمت نیست بلکه مزایای بسیار زیاد آن برای آرامش اعصاب سبب شده، کشورهای اروپایی دنبال خرید این محصول باشند.

صادرات سنگ نمک سمنان

 فروش سنگ نمک کریستالی

از دیگر سنگ نمک های نایاب که نمونه درجه یک آن بسیار به ندرت به دست می‌آید سنگ نمک کریستالی است.

البته سنگ نمک های کریستالی که شفافیت کمتری دارند معمولا کم و بیش یافت می‌شوند ولی نمونه های بسیار شفاف که به سنگ نمک شیشه ای مشهورند فوق العاده نایاب می‌باشد

صادرات سنگ نمک سمنان

خرید سنگ نمک خوراکی کمیاب

از دیگر سنگ نمک های موجود در معادن استان سمنان و به صورت اخص در شهر گرمسار، سنگ نمک سفید خوراکی است که خلوص بالاتر از ۹۹٫۲ درصد را به ثبت رسانده است.

لازم به ذکر است که اصطلاح گفته شده مربوط به سنگ نمک هایی است بتوانند خلوص بالاتر از ۹۸ درصد داشته باشند ولی برای مصارف خوراکی می‌بایست توصیه وزارت بهداشت را در این زمینه در نظر گرفت و از نمک تصفیه شده برای استفاده خوراکی کمک گرفت.

صادرات سنگ نمک سمنان

بازار سنگ نمک ایران

یکی از کشور های جهان که دارای معادن سنگ نمک بسیاری می باشد و هر ساله مقدار بسیار زیادی سنگ نمک از این معادن استخراج شده و در اختیار صنایع و کارخانجات مختلف قرار می‌گیرد کشور ایران است.

کشورمان ایران با دارا بودن معادن بزرگ در شهر های مختلف، از جمله شهر سمنان، به یکی از صادر کننده‌های بزرگ این نوع سنگ در جهان تبدیل شده است که علاوه بر تامین نیاز داخل کشور، صادرات آن را نیز به کشورهای مختلف جهان در دستور کار قرار داده است.

البته لازم به ذکر است  که بیشتر سنگ نمک استخراج شده هم اکنون در بازار داخلی مصرف می‌شود و مقدار کمتر آن به خارج از کشور صادر می‌گردد.

صادرات سنگ نمک سمنان

صادرات سنگ نمک سمنان

استان سمنان یکی از استان هایی است که در زمینه استخراج و فروش سنگ نمک پیشگام است و این پیشگام بودن سهم درصدی این استان را در حوزه سنگ نمک برابر با ۷۰ درصد از استخراج و تولید داخل قرار داده است.

یکی از دلایل برتری این استان در بحث نمک علاوه بر وجود کارخانه‌های متعدد نمک کوبی و بسته بندی سنگ نمک، به خط مواصلاتی و خط ریلی باز می‌گردد که که سبب شده حمل نمک از این استان به مبادی گمرکی بسیار سهل و آسان باشد.

یادداشت

مطالب بیشتر را درباره صادرات سنگ نمک اینجا ببینید

صادرات سنگ نمک سمنان

سنگ نمک سمنان یکی از باکیفیت ترین سنگ نمک های موجود در جهان است که نیاز دارد با حمایتهای مناسب جایگاه خود را در بازارهای بین المللی به دست آورد.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *