سنگ نمک قرمز

سنگ نمک قرمز صادراتی ایران با کیسه جامبو بگ، در دو مدل روشن و تیره با خلوص ۹۸٫۳ درصد، امکان تامین ماهانه تا ۲۵۰۰ تن بدون محدودیت، تحویل به صورت FOB.

خواص سنگ نمک قرمز

سنگ نمک قرمز به دلیل وجود املاح معدنی ضروری برای بدن دارای خواص چشمگیری است. این نوع از نمک دارای سدیم بالایی بوده و در کنار سدیم، دارای آهن بالایی نیز می باشد.

تقویت مو، تقویت استخوان، کمک به افزایش جذب مواد مغذی بدن توسط دستگاه گوارش، تنظیم اسیدیته باز دستگاه گوارش و کاهش فشار خون از جمله خواص سنگ نمک قرمز است.

این سنگ نمک در ابعاد مختلف و برای مصارف مختلف تولید می شود؛ که هر کدام از آنها خواص ویژه‌ای برای بدن دارد. به عنوان مثال مخلوط کردن سنگ نمک قرمز با انواع روغن های گرم می تواند یک ماسک خانگی فوق العاده برای شادابی و رفع لکه های پوست باشد.

استفاده از این سنگ نمک به عنوان تزیین می تواند خواص التیام بخشی برای جسم و روح داشته باشد.

سنگ نمک قرمز

علت تغییر رنگ سنگ نمک قرمز

بیشتر ما وقتی واژه سنگ نمک را می شنویم، تصویری از یک سنگ مکعبی شکل سفید رنگ در ذهن ما شکل می گیرد؛ در حالیکه سنگهای نمک در رنگ های مختلف در طبیعت یافت می شوند علت وجود رنگهای مختلف در سنگ نمک، وجود کانی هایی است که نقش رنگ کننده را در سنگ نمک ایفا می کنند؛ به عنوان مثال وجود آهن در کنار سدیم و کلر باعث به وجود آمدن رنگ قرمز، وجود منگنز باعث به وجود آمدن رگه های نارنجی، وجود پتاسیم باعث به وجود آمدن رنگ بنفش و آبی در سنگ نمک می شود.

از طرفی برخی از عوامل محیطی باعث تغییر در شبکه کریستالوگرافی سنگ نمک و در نتیجه تغییر رنگ آن می‌شود به عنوان مثال یکی از کاربردهای سنگ نمک تصفیه هوا می باشد؛ در اثر جذب آلودگی های محیطی این سنگ به رنگ کدر در می آید.

سنگ نمک قرمز

سنگ نمک را از کجا بخریم؟

سنگ نمک قرمز یا هر نوع سنگ نمک دیگری را می‌توانید به صورت آنلاین از طریق مجموعه سنگ نمک هالیتو سفارش دهید و در نظر داشته باشید که حداقل سفارش جهت ارسال ۱۰ تن می باشد.

جهت سفارش سنگ نمک صادراتی در کیسه های جامبو بگ در صورتی که خرید داخلی باشد حداقل سفارش ۲۵ تن و برای تحویل در مقصد یا روی عرشه کشتی حداقل سفارش می بایست ۱۰۰ تن به بالا باشد.

یادداشت

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تامین کننده سنگ نمک رنگی در ایران است

سنگ نمک قرمز

صادرات سنگ نمک قرمز

اگر کلمه سنگ نمک قرمز را در گوگل سرچ نمایید؛ مقاله هایی در رتبه اول گوگل برای شما نمایش داده می‌شود که در آنها از واژه سنگ نمک هیمالیا نیز استفاده شده است؛ علت آن این است که بیشترین سنگ نمک قرمز دنیا در رشته کوه‌های هیمالیا در کشور پاکستان یافت می شود؛ اما بهتر است بدانید که سنگ نمک قرمز علاوه بر کشور پاکستان در ایران در شهر گرمسار دارای معادن ارزشمند با درصد خلوص بالایی می باشد.

ببینید

اطلاعات بیشتری را درباره سنگ نمک قرمز اینجا دنبال کنید

سنگ نمک قرمز

در دهه های گذشته که ایران در تولید و صادرات سنگ نمک به مانند امروز فعالیتی نداشت؛ پاکستان تنها کشور تامین کننده سنگ نمک های قرمز رنگ بود در حالی که امروزه ایران به یکی از تامین کنندگان بزرگ این سنگ نمک در جهان تبدیل شده است و کشورهای اروپایی و آسیایی چون ترکیه و امارات جزو خریداران سنگ نمک نارنجی و قرمز ایران هستند؛ با این وجود ایران هنوز از تمامی قابلیت های خود برای صادرات سنگ نمک استفاده نکرده است؛ اگر ایران تمامی قابلیت های خود را برای صادرات سنگ نمک به کار گیرد، بیشتر از امروز می‌تواند در این عرصه فعالیت داشته باشد.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *