سنگ نمک در تهران

خرید مستقیم سنگ نمک در تهران، سنگ نمک سختی گیر، سنگ نمک آبی، سنگ نمک تزیینی، سنگ نمک خام، تهیه سنگ نمک آبی بدون واسطه، ارسال سنگ نمک سختی گیر با هزینه حمل رایگان.

سنگ نمک در تهران

سنگ نمک یکی از سنگ های پرکاربرد در صنعت می‌باشد که علاوه بر کاربرد های متنوعی که در صنایع مختلف دارد کاربرد های درمانی بسیاری نیز در مورد این نوع سنگ وجود داشته که اثرات درمانی آن روی بدن انسان به اثبات رسیده است.

یکی از شهر هایی که استفاده از سنگ نمک در آن بسیار زیاد شده است شهر تهران است که شاید یکی از دلایل عمده آن را بتوان تراکم صنایع مختلف در این شهر دانست.

سنگ نمک در تهران، امروزه در صنایع بسیاری استفاده می‌شود و به دلیل کاربردهای درمانی بسیار زیادی نیز که دارد مورد توجه پایتخت نشین ها قرار گرفته است.

از جمله آن موارد می‌توان به استفاده از سنگ نمک:

  • برای خوراک دام
  • استفاده از این نوع سنگ به عنوان سنگ های تزئینی
  • برای تولید تندیس های نمکی
  • استفاده از آن جهت ساخت و احداث کلینیک های نمک درمانی و اتاق نمک
  • تولید و ساخت آجر نمک
  • سختی گیری و احیای رزین

اشاره کرد چرا که وجود صنایع مختلف و از طرفی جمعیتی متراکم، نیازهای مختلفی را در خصوص استفاده از سنگ نمک ایجاد کرده است.

سنگ نمک در تهران

مرکز فروش سنگ نمک تزئینی

یکی از کاربرد های بسیار مهم و اساسی سنگ نمک، کاربرد آن در زمینه تولید سنگ های نمک تزئینی می باشد. این نوع سنگ ها، به دلیل زیبایی خاصی که دارند مورد توجه افراد بسیاری در شهر تهران و اکثر شهر های ایران قرار گرفته‌اند و از آن برای تزئین منازل، ادارات و شرکت ها و … استفاده می‌شود.

مجموعه سنگ نمک هالیتو زیباترین مدل های سنگ نمک تزئینی را تولید و عرضه می‌کند که برخی از مدل ها بدون رقیب است و جذابیت بسیار زیادی دارند.

سنگ نمک در تهران

تولید سنگ نمک تزئینی

همان طور که در پاراگراف قبلی نیز گفته شد تولید و فروش سنگ نمک در تهران، به عنوان سنگ نمک تزئینی، به یکی از کاربرد های مهم و اساسی سنگ های نمک تبدیل شده است که فروش این نوع سنگ را بسیار بالا برده است.

سنگ های نمک تزئینی با رنگ ها و شکل های متفاوت و زیبا که برای تزئین خانه ها بکار می‌رود و استفاده از آن در هر خانه‌ای می‌تواند جلوه ویژه و بسیار زیبایی را به خانه ببخشد به علاوه استفاده از سنگ نمک تزئینی در خانه می‌تواند انرژی‌های منفی را از خانه دور کرده و با تولید یون‌های منفی، انرژی مثبت زیادی را در فضای خانه تولید و باعث افزایش میزان شادابی اهل خانه شوند.

فروش سنگ نمک سختی گیر در تهران

از جمله کاربردهای سنگ نمک در تهران، استفاده از آن در سختی گیری آب است چرا که آبهای شرب مصرفی دارای موارد متنابهی سختی و املاح هستند که این مورد در خصوص آبهای صنعتی بسیار بیشتر است.

دلیل اصلی سختی آب وجود کاتیون‌های دو ظرفیتی از قبیل منیزیم و کلسیم می باشد که هرچه میزان این کاتیون ها در آب بیشتر باشد، سختی آن نیز بیشتر است.

این سختی با این وجود که دارای خواص مفیدی برای بدن می‌باشد اما استفاده بلند مدت از آن باعث ایجاد عارضه هایی مثل سنگ کلیه، مشکلات قلبی و …  خواهد شد لذا بایستی این سختی آب کاهش پیدا کند که یکی از کاربرد های بسیار مهم سنگ نمک همین تاثیر فوری آن برای کاهش سختی و تصفیه آب و احیای رزین است.

سنگ نمک در تهران

نمک آبی گرمسار

علاوه بر تولید و فروش سنگ نمک مختلف، نوعی دیگر از سنگ نمک که به نمک آبی و در بازارهای بین المللی تحت عنوانPersian blue salt  نام برده می‌شود سرآمد سنگ نمک های استخراج شده در ایران است نیز وجود دارد.

معمولا بیشترین خریداران سنگ نمک آبی گرمسار کشورهای اروپایی هستند و آشنایی چندانی با این محصول در داخل کشور وجود ندارد اما معمولا در شهر تهران، خریداران این سنگ نمک کم و بیش وجود دارند و برای مصرف خوراکی یا کادو دادن نمک آبی را سفارش می‌دهند.

شاید تعجب کنید اما سنگ نمک آبی محصولی لوکس به شمار می‌آید به همین دلیل بسیاری از افراد برای کادو دادن از این سنگ نمک استثنایی استفاده می‌کنند البته لازم به ذکر است که نمونه های بسیار خاص و بزرگ نمک آبی که حدود ۲ کیلوگرم وزن دارد توسط مجموعه سنگ نمک هالیتو تامین می‌شود که در تمام دنیا بینظیر است.

سنگ نمک های آبی به دلیل دارا بودن مقدار زیاد پتاسیم، رگه های آبی در آن ها وجود داشته و بسیار زیبا می‌باشند  و طبق گفته مشتریان اروپایی، برای درمان بیماری‌هایی مثل استرس، بسیار مفید است و به علاوه زیبایی خاص و منحصر به فردی دارند که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می‌کنند.

سنگ نمک در تهران

خرید آجر نمک

در زمینه فروش سنگ نمک، یکی از محصولات کاربردی که از این سنگ ها تولید می‌شود آجر نمک است که اصلی ترین استفاده آن برای ساخت دیوار نمک و اتاق نمک است.

اتاق نمک ساخته شده از آجر نمک بسیار پر رونق و چشم نواز است و در هر محیطی قابل اجراست.

یادداشت

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تولید کننده آجر نمک در ایران است

ما آجرهای نمکی را در رنگهای متفاوت مانند سفید، قرمز، نارنجی و سفید رگه دار تولید می‌کنیم و همواره سفارشات را با رنگهای مختلف ارسال می‌کنیم چرا که ساخت دیوار نمک به صورت ترکیبی بسیار زیباتر و گیراتر است هر چند که اگر تمامی آجرها را به صورت تک رنگ نیز می‌توانید سفارش دهید.

سنگ نمک در تهران

ساخت اتاق نمک

یکی از جدیدترین کلینیک های درمان طبیعی که امروزه در سطح کشور طرفداران زیادی را پیدا کرده است، ساخت کلینیک ها و اتاق های نمک درمانی می‌باشد.

در این اتاق ها همه تجهیزات داخلی از جنس نمک بوده و به وسیله دستگاه‌هایی مانند هالوژنراتور، این نمک در فضای اتاق پراکنده شده و یون منفی زیادی را به اطراف خود تزریق می‌کند.

ببینید

اطلاعات بیشتر درباره اتاق نمک را در اینجا ببینید

این یون های منفی می‌تواند باعث افزایش شادابی و نشاط در فرد شده و استرس و انرژی های منفی را از او دور کرده و انرژی مثبت زیادی به فرد القا کند.

سنگ نمک در تهران

یادداشت

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین و تنهاترین سازنده اتاق غار نمک در ایران است

برای بازدید از اتاق های نمک ساخته شده توسط مجموعه هالیتو در شهر تهران با ما تماس بگیرید.

بازار سنگ نمک صادراتی

در مراکز فروش سنگ نمک در تهران و دیگر شهرستان ها که در زمینه تولید سنگ نمک جزء استان های پیشرو به حساب می آیند، سیاست های تولید و فروش سنگ نمک به گونه ای است که علاوه بر تولید سنگ نمک مورد نیاز کشور، بتوانند مقداری از سنگ نمک تولیدی خود را به کشورهای خارجی نیز صادر نمایند.

سنگ نمک در تهران

یادداشت

برای اطلاعات بیشتر در زمینه صادرات و ملاحظه آخرین امارهای صادراتی پیشنهاد می‌شود از این صفحه بازدید نمایید.

کشورهای آسیایی و اروپایی بسیاری هر ساله مشتاق خرید سنگ نمک ایران هستند و بیشترین میزان خرید را همواره همسایگان ما داشته‌اند.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *