خرید سنگ نمک تزئینی

خرید سنگ نمک تزئینی مدل های برش خورده و خام، سنگ نمک گوی، سنگ نمک مکعبی، سنگ نمک نوشته دار، جاشمعی سنگ نمک مکعبی و استوانه، فروش عمده و تکی محصولات.

بزرگترین مرکز تولیدی سنگ نمک تزیینی

سنگ نمک تزئینی این روزها بسیار مورد توجه قرار دارد و هر فرد سعی دارد حداقل یک سنگ نمک تزئینی در منزل یا محل کار خود نگهداری کند.

البته امروزه علاوه بر مزایای درمانی بسیار زیاد سنگ نمک های دکوری یا همان تزئینی، شکل و فرم سنگ نمک ها نیز بسیار مهم است و در این میان علائق و سلائق مختلف بر تولید محصولات و تنوع ایجاد شده تاثیر مستقیم دارد.

خرید سنگ نمک تزئینی

از همین رو مجموعه هالیتو اقدام به تولید انواع سنگ نمک تزئینی نموده که در ادامه انواع طرح های مختلف سنگ نمک تزئینی به حضور شما معرفی شده است.

انواع سنگ نمک گوی

سنگ نمک های گوی و کروی شکل همواره بیشترین خریدار را دارد چرا که زیبایی و جذابیت خصوصا در مدل هایی که پایه چوبی دارند هر چشمی را به سوی خود خیره می‌کنند.

اگر از این مدل سنگ نمک به عنوان چراغ خواب نیز استفاده کنید خواهید دید که جلوه بسیار زیبای آن سبب ایجاد خوابی بسیار راحت برای شما خواهد شد بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کنید.

ما سنگ نمک گوی را با قطر ۱۵ سانتیمتر که اندازه‌ای کاملا استاندارد است تولید می‌کنیم.

خرید سنگ نمک تزئینی

یادداشت

لازم به توضیح است که قبلا گوی با اندازه‌های بزرگتر مانند ۲۵ و ۳۰ سانتیمتر تولید می‌شد که به دلیل سنگینی بیش از حد جهت حمل و نقل و همچنین جابجایی در منزل، اکثر مشتریان تقاضای تولید سایز کوچکتر را داشتند به همین دلیل این قطر در نظر گرفته شده که البته بدون احتساب پایه ۱۵ سانت است

البته گوی با پایه نمکی نیز در مجموعه ما تولید می شود چرا که بسیاری از افراد گوی با پایه نمکی را دوست دارند تصویر زیر را یکی از مشتریان عزیز ما از خطه شمال کشور ارسال نموده است.

خرید سنگ نمک تزئینی

اگر به کارهای هنری علاقمند باشید ما گوی سنگ نمک را با هنر ویترای نیز برای شما آماده کرده‌ایم البته آماده شدن این گوی به ۵ روز زمان نیاز دارد چرا که باید به شکل کاملا هنرمندانه‌ای ساخته و پرداخته شود.

تصویر گوی بسیار زیبای ویترای را مشاهده می‌نمایید.

خرید سنگ نمک تزئینی

 

سنگ نمک هرم

یکی دیگر از سنگ نمک های بسیار زیبا که همواره مظهر قدرت و انرژی است سنگ نمک هرم است و در کلاس های یوگا زیاد از آن استفاده می‌شود.

به طور کلی اگر شخصیتی دارید که فکر می‌کنید نیاز به تعادل و ثبات بیشتری دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم یک آباژور سنگ نمک هرم را در منزل یا محیط کار همواره کنار خود داشته باشید چرا که سبب خواهد شد اقتدار شما بیش از پیش افزایش یابد چرا که این موضوع یک مبحث علمی کاملا اثبات شده است.

هرم به دلیل تعادل بسیار زیاد مظهر قدرت و ایستادگی و تعادل است و این حس را به اطراف خود نیز منتقل می‌کند و از شما شخصیت بسیار پایداری خواهد ساخت پس هیچگاه این موضوع را فراموش نکنید.

در مجموعه هالیتو سنگ نمک هرم به سه شکل مختلف تولید می‌شود که در ادامه می‌توانید این ۳ مدل را مشاهده نموده و هر کدام را که می‌پسندید سفارش دهید.

خرید سنگ نمک تزئینی

خرید سنگ نمک تزئینی

خرید سنگ نمک تزئینی

آباژور سنگ نمک مکعبی

سنگ نمک های مکعبی که به نام کوبیک نیز شناخته می‌شوند بسیار زیبا و ساده هستند و همین سادگی سبب شده بسیار ی از افراد تمایل به استفاده از آنها را داشته باشند.

ما سنگ نمک مکعبی را به دو شکل ایستاده و خوابیده تولید می‌کنیم که هر دو مدل بسیار جذاب و زیبا هستند و کاربرد متفاوتی دارند.

جالب است بدانید که در بازارهای صادراتی نیز مکعب خوابیده طرفداران بسیار زیادی دارد و مشتریان ما در خارج از کشور نیز تمایل زیادی برای خرید این محصول دارند و به تعداد زیاد آن را سفارش می‌دهند.

خرید سنگ نمک تزئینی

خرید سنگ نمک تزئینی

تولید سنگ نمک سفارشی

علاوه بر مدل های بسیار پر فروشی که در بالا ذکر شد نمونه های دیگری از سنگ نمک تزیینی و دکوری در مجموعه تولید می‌شود که هر کدام  خریداران مخصوص به خود را دارد.

بسیاری از این مدل ها سفارش مشتریان بوده و به دلیل تقاضای زیاد در سبد فروش مجموعه هالیتو نیز قرار گرفته و در دستور کار تولید قرار داده شده است.

در ادامه تصاویری از این محصولات را می‌بینید همچنین اگر مدل های خاصی را مد نظر دارید برای ما بفرستید در صورت سفارش عمده ما آن را برای شما تولید خواهیم کرد.

خرید سنگ نمک تزئینی

بازار سنگ نمک طرح دار

مواردی که در بالا ذکر شد عموما دارای قیمت بالاتری به نسبت سایر محصولات دارند چرا که زمان بیشتری صرف تولید آنها شده به طور مثال تولید یک کار گوی ۶ برابر تولید یک سنگ نمک معمولی زمان می‌برد که مواردی از این دست سبب تفاوت قیمت محصولات خواهد شد.

اما بسیاری از افراد علاقه به استفاده از سنگ نمک به همراه آیات قرآنی دارند چرا که ما می‌دانیم آیاتی مانند وان یکاد و همچنین آیه الکرسی و سوره‌های چهار قل ما را از بلاها در امان نگه خواهد داشت به همین منظور طرح های بسیار زیاد و گوناگونی با آیه های مختلف تولید شده است که علاوه بر زیبایی قیمت بسیار مناسبی نیز دارند خصوص این امر در فروش های عمده بیشتر مشهود بوده و با حداقل قیمت عرضه می‌شوند در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

خرید سنگ نمک تزئینی

سنگ نمک چهار قل

چهار قل سوره هایی هستند که ما همیشه آنها را از حفظ می‌خوانیم و به فرزندان خود نیز یاد می‌دهیم طبیعتا قرار دادن سنگ نمکی که سوره های چهار قل را بر روی خود داشته باشد سدی بسیار محکم در برابر بلایا خواهد بود.

نمونه کارهای ما را که مزین به سوره های چهار قل هستند را مشاهده می‌کنید برای سفارش عمده و تکی هر کدام از این محصولات با ما تماس بگیرید.

سنگ نمک وان یکاد

از آنجایی که روایات زیادی در خصوص تاثیر آیه وان یکاد برای رفع چشم نظر و چشم زخم از خانواده وجود دارد مجموعه هالیتو با طرح ها و اشکال مختلف سنگ نمک با طرح وان یکاد آماده کرده و به فروش می‌رساند.

چاپ عکس روی سنگ نمک

چاپ عکس روی سنگ نمک برای هدیه و کادو دادن بسیار مناسب است اگر شما قصد دارید عکس عزیزی را بر روی سنگ نمک چاپ کنید و به او هدیه بدهید عکس با کیفیتی را برای ما ارسال نمایید ما عکس چاپ شده بر روی سنگ نمک را به شکلی بسیار جذاب و زیبا به شما تحویل خواهیم داد.

عکس چاپ شده به گونه‌ای خواهد بود که در نگاه اول به نظر می‌رسد که جزیی از سنگ است و کاملا حالت شیشه‌ای داشته و قابل شستشو است.

خرید سنگ نمک تزئینی

سنگ نمک نوشته دار

بسیاری از افراد علاقه دارند که روی سنگ نمک نوشته مخصوص، یا شعر و یا هر جمله دیگری نوشته شود برای این موارد نیز ما مدل های زیادی را عرضه می‌کنیم و آمادگی دریافت سفارشات و طرح های شما را نیز داریم.

اگر قصد چاپ نوشته‌های خود را بر روی سنگ نمک دارید برای ما بفرستید و محصول نهایی را درب منزل تحویل بگیرید.

استفاده از سنگ نمک چراغ خواب امروز فقط مختص به ساعت خواب نیست چرا که خواص درمانی این ساخته‌های بشری اثبات شده است.

شاید سنگ نمک دکوری از معدود تولیدات و مصنوعات ساخته انسان باشد که تمامی مواد آن کاملا طبیعی است و هیچ ماده‌ای به آن اضافه نمی‌گردد لذا سبب ایجاد سرزندگی و شادابی در افراد خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که نه تنها در منزل که در محیط کار، خصوصا در اماکنی که استرس و فشار شغلی بسیار فراوان است از سنگ نمک درمانی هالیتو استفاده کنید و اثرات معجزه آسای آن را ببینید.

خرید سنگ نمک تزئینی

خرید جاشمعی سنگ نمک

جاشمعی سنگ نمک نیز مانند آباژور سنگ نمک از جمله سنگ نمک های تزئینی محسوب می‌شود هر چند به لحاظ فروش در رتبه پایین‌تری قرا دارد ولی با این وجود خیلی از افراد دوست دارند که از این جاشمعی های سنگ نمکی در منزل داشته باشند.

مدل های مختلف جاشمعی سنگ نمک هالیتو را می‌بینید که البته برخی از مدل ها مانند مدل استوانه فقط به صورت عمده فروخته می‌شود.

سنگ نمک طرح قلب

سنگ نمک طرح قلب به دلیل قیمت ارزان بازار فروش بسیار خوبی را دارد و اکثر مشتریان عمده ما این محصولات را در باکسهای ۲ هزار تایی سفارش می‌دهند.

کوچکترین اندازه آنها ۶ سانتیمتر و بزرگترین آنها ۱۳ سانتیمتر است و قطر این محصولات ۵ سانتیمتر است همچنین یکی از دلایلی که سنگ نمک طرح قلب قیمت بسیار پایینی دارد عدم استفاده از چراغ درون ایین محصول است که سبب شده قیمت آن پایینتر از سایر محصولات باشد.

خرید سنگ نمک تزئینی

فروش سنگ نمک تزیینی خام

همانطور که مشاهده نمودید تنوع محصولات در مجموعه هالیتو بسیار فراوان است اگر شما خود توانایی برچسب زدن بر روی محصولات را دارید و برچسبی غیر از برچسبهای ما را مد نظر دارید اصلا نگران نباشید چرا که ما محصولاتمان را برای شما به صورت خام نیر ارسال می‌کنیم.

همچنین اگر مدل های چراغ دار یا همان آبازوری را نیز بدون چراغ سفارش دهید در این صورت نیز برای شما ارسال خواهیم کرد و محدودیتی در این موضوع وجود ندارد البته به یاد داشته باشید محصولات خام به صورت تکی ارسال نخواهند شد برای اطلاعات بیشتر درباره سنگ نمک خام و نحوه سفارش تماس بگیرید.

خرید سنگ نمک تزئینی

خواص سنگ نمک دکوری

بسیاری از افراد بر این باورند مگر سنگ نمک دکوری هم می‌تواند خواص مثبتی برای ما به دنبال داشته باشد برای پاسخ به این پرسش با ما همراه باشید.

باید بدانید که استفاده از سنگ نمک در زندگی روزمره معمولا به ۳ صورت است:

  1. به شکل خام و برش نخوره
  2. به صورت برش خورده و در شکل و فرم مشخص (دکوری)
  3. به عنوان نمک خوراکی

سه استفاده‌ای که ذکر شد استفاده روزمره و عادی از سنگ نمک است و در هر ۳ صورت مزایای گوناگونی را به دنبال دارد.

خرید سنگ نمک تزئینی

سنگ نمک به شکل کاملا معمول خود و بدون برش، در فضایی که قرار می‌گیرد ذرات معلق در هوا را جذب می‌کند و به همین دلیل در علم فنگ شویی تاکید شده در جای جای منزل از سنگ نمک استفاده کنید.

سنگ نمک یک کانی است که ارزش آن بسته به عناصر موجود در آن و همچنین در چه منطقه‌ای یافت می‌شود و کجا مصرف خواهد شد متفاوت است.

به طور مثال سنگ نمک اگر درون خود عنصر پتاسیم را داشته باشد رنگ آن به آبی گرایش می‌یابد و می‌دانیم که سنگ نمک آبی برای آرامش اعصاب بسیار مفید است و به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارد مصرف آن هیچگاه به صورت عمومی میسر نیست و اغلب در رستورانهای لوکس مصرف می‌شود.

خرید سنگ نمک تزئینی

از حدود ۱۲۰ سال قبل به این طرف، تحقیقات زیادی در رابطه انرژی وافر و فراوان سنگ نمک انجام شده و تایید شده که کریستال های موجود در سنگ نمک نسبت به محیط اطراف واکنش نشان می‌دهند و بیشترین میزان واکنش در هنگام قرارگیری این ماده معدنی در برابر منبع نورانی یا حرارت است.

نتیجه واکنش صورت گرفته تولید یون منفی است که سبب سلامتی و آرامش روح و روان انسان می‌گردد.

یادداشت

جالب است بدانید آشنایی با یون منفی و شناخت آن شاید به ۱۰۰ سال هم نرسد که همین یون منفی ذرات معلق در هوا را که اکثرا به صورت یون مثبت وجود دارند از بین برده و فضای اطراف را پاکسازی می‌کنند

خرید سنگ نمک تزئینی

اگر بخواهیم این موضوع را با ذکر یک مثال به ذهن نزدیکتر کنیم باید بگوییم که وسایل الکترونیکی که ما روزانه با آنها سر و کار داریم مانند موبایل، کامپیوتر، تلویزیون، آنتن وای فای و … تولید امواج می‌کنند و این امواج از جنس یون های مثبت هستند که سبب بر هم خوردن تعادل بدن ما شده و آرامش را از ما دور می‌کنند اما سنگ نمک با توجه به ویژگی جالبی که دارد پس از قرار گیری در برابر یک منبع نورانی به راحتی یون های مثبت را از بین می‌برد.

البته باید توجه داشته باشید که برای بهره گیری هر چه بیشتر از سنگ نمک، حتما بر اساس مقدار فضای موجودی که دارید و به تعداد مشخص باید از آن استفاده کنید.

خرید سنگ نمک تزئینی

فروش سنگ نمک تزئینی در مشهد

فروش سنگ نمک تزئینی در مشهد با قیمت بسیار ارزان، انواع مختلف سنگ نمک گوی، سنگ نمک کاسه و سنگ نمک مکعبی با قیمت بسیار ارزان به سراسر شهر مشهد ارسال می‌شود.

همچنین نمایندگی محصولات سنگ نمک هالیتو در مشهد اعطا می‌شود برای اطلاعات بیشتر و نحوه اخذ نمایندگی با ما تماس بگیرید.

خرید سنگ نمک تزئینی

فروش عمده سنگ نمک تزیینی

اگر قصد ورود به خرید و فروش سنگ نمک های دکوری را دارید خرید عمده و فروش تکی بیشترین سود را برای شما به همراه خواهد داشت چرا که ما محصولات خود را در فروش عمده با قیمت بسیار ارزان و حداقل قیمت عرضه می‌کنیم.

در هر شهری که هستید کافیست مغازه یا محل کاری داشته باشید می‌توانید زیباترین مدل های سنگ نمک هالیتو را برای فروش به مشتریان خود در اختیار داشته باشید برای این منظور کافیست با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تمامی سفارشات به سرعت به مقصد ارسال می‌شوند.

خرید سنگ نمک تزئینی

مجموعه هالیتو خالص ترین و با کیفیت ترین سنگ نمک تزئینی را تولید و با داشتن دستگاههای پیشرفته و استادان بسیار ماهر صنایع دستی، بهترین نوع سنگ نمک تزئینی را به بازار عرضه می‌کند.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *