چراغ خواب سنگ نمک

تولید کننده چراغ خواب سنگ نمک طرح سرو و گوی، فروش عمده انواع سنگ نمک تزیینی، چراغدار و بدون چراغ، انواع سنگ نمک چراغدار با پایه چوبی، سنگ نمک طرح صخره ای، هرم، ماه و ستاره، برای خرید عمده از بزرگترین مرکز تولید سنگ نمک تماس بگیرید.

هوایی که در اطراف ما وجود دارد، مهم ترین بخش زندگی ما را تشکیل می دهد. این هوا دارای اجزای ریزی مانند یون های مثبت و منفی است. این جریانات مغناطیسی بر روی کیفیت هوا تاثیر مستقیم می گذارند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی راه های جدیدی برای این مسئله توسط بسیاری از محققان ارائه می شود. یکی از این راه ها استفاده از چراغ خواب سنگ نمک است.

با استفاده از چراغ خواب سنگ نمک به کاهش آلودگی و در مقابل افزایش کیفیت هوا کمک بسیاری به مردم خواهد شد.

خواص چراغ خواب سنگ نمک

چراغ هایی که ساخته می شوند، باید از نمک های با کیفیت بالا تهیه شده باشند. چرا که بیش از هشتاد نوع املاح و ترکیبات خاص هستند، که برای سلامت انسان مفیدند. این املاح و ترکیبات از طریق تنفس هوا جذب بدن انسان خواهند شد.

از آنجایی که نمک به عنوان یک داروی طبیعی شناخته شده است. امروزه نیز برای درمان بیماری های تنفسی بهترین گزینه و طبیعی ترین درمان است. توصیه محققان برای درمان بیماری هایی همچون آسم، سینوزیت و اختلالات تنفسی مانند برونشیت، رماتیسم، استرس و افسردگی، خستگی های غیر عادی و میگرن از چراغ خواب سنگ نمک استفاده شود.

چراغ خواب سنگ نمک

ساخت چراغ خواب با سنگ نمک

برای ساخت چراغ خواب سنگ نمک پرفایده ابتدا سنگ های نمک را استخراج کرده و به کارخانه ها انتقال می دهند. در آنجا به وسیله ابزار های مخصوص سنگ ها را به تکه های کوچکتر خرد می کنند. سپس با تراش دادن به فرم و شکل مورد نظر در می آورند.

پس از شستشو در داخل آن حفره هایی ایجاد کرده و لامپ را داخل آن قرار می دهند.

چراغ خواب سنگ نمک

فروش چراغ خواب سنگ نمک در تهران

فروش چراغ خواب سنگ نمک به منظور های مختلفی همچون تزئینی، دفع چشم زخم، دفع انرژی های منفی و درمانی صورت می گیرد. این محصول در شکل و ابعاد مختلف در تهران و تعدادی شهر دیگر قابل تهیه و خرید است. فروش به صورت حضوری و همچنین از طریق سفارش به دفاتر فروش به راحتی قابل انجام است.

با خرید و استفاده از این چراغ می توانید از وجود ویروس های مختلف که در پیرامون ما هستند، در امان بمانید. این خاصیت به طرز عجیبی بیشتر در این چراغ های سنگ نمک یافت می شوند. که قابلیت جذب ذرات آلوده در هوا را دارند.

چراغ خواب سنگ نمک

تولید کننده های این محصول به صورت عمده نیز امکان فروش را در دسترس متقاضیان و شرکت ها و نمایندگی ها قرار داده اند. از طریق راه هی ارتباطی به راحتی می توانید، ابتدا استعلام خرید بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *