نمک دامی

نمک دامی سفید رنگ ویژه بازار گرجستان، سنگ نمک دامی با قیمت استثنایی در بسته بندی های 1 تنی، بارگیری به صورت فله و کیسه شده، تحویل درب کارخانه و لب مرز.

آیا سنگ نمک برای دام مضر است؟

از جمله مواد غذایی ارزان که می‌تواند سدیم و کلر بدن دام را تامین کند نمک دامی است. کمبود این ماده باعث اختلال در سیستم عصبی دام می‌شود. وجود کلر و سدیم نمک باعث حفظ فشار خون دام می‌شود. بهتر است قبل از زایمان میش، سنگ نمک برای دام فراهم شود تا بدن دام بتواند میزان قابل توجهی نمک را دریافت کند. همچنین در دوره پرواربندی برای افزایش اشتهای بره ها باید از نمک دامی استفاده شود. استفاده از این سنگ نمک مرغوب برای دام ضروری است چرا که نمک با مواد غذایی و آب به معده دام می‌رسد و باعث از بین رفتن میکروب ها و آنزیم ها در آنجا می‌شود.

در واقع نمک دامی یک خوراکی ضد عفونی کننده است که بیماری های گوارشی دام را از بین می‌برد. علاوه بر این مصرف سنگ نمک باعث جذب اسید های آمینه در دام می‌شود. سنگ نمکی که برای مصرف دام استفاده می‌شود هیچگاه نباید تصفیه شود چون عناصر مفید آن از بین می‌رود.

نمک دامی

تولید کننده آجر نمک دامی

آجر نمک همان سنگ نمک است که به کمک دستگاه های مخصوص برش می‎خورد و به شکل مکعب در می‌آید. چون اغلب غذای دام از علوفه است و بسیاری از مواد معدنی مورد نیاز بدن دام را ندارد، دام با لیسیدن آجر نمک دامی مواد معدنی را جذب می‌کند. آجر نمک دامی یک مکمل غذایی برای دام محسوب می‌شود تمام سنگ های نمکی قابلیت تبدیل شدن به آجر نمکی را دارند.

یک تولید کننده آجر نمک دامی باید آجر نمک را از غنی ترین معادن استخراج کند چون مصرف نمک میکروب های گوارشی دام را از بین می‌برد و با از بین رفتن میکروب ها گوشت و شیر دام خوشمزه تر خواهد شد. بنابراین برای اینکه یک آجر نمک دامی، تمام خواص خود را داشته باشد باید آن را از بهترین تولید کننده دریافت کرد. تولید کنندگان آجر نمک دامی با تولید این محصول در رفع مشکلات دامی نظیر : کم خونی، نرمی استخوان، تب مالت، اختلالات هورمونی کمک زیادی می‌کنند.

نمک دامی

فروش نمک دامی

فروش نمک دامی در مراکز مختلفی در سطح کشور صورت می‌گیرد که طبق سفارش مشتری، نمک دام را در حجم و اندازه های مختلف به مشتری ارائه می‌شود. روش های فروش سنگ نمک تنوع زیادی دارد و همین امر باعث رونق بازار فروش آن شده است. فروش سنگ نمک دام با توجه به نوع نیاز و نوع دام به صورت حضوری و یا آنلاین انجام می‌شود.

نمک دامی

برای خرید نمک دامی با ما تماس بگیرید.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *