فروش نمک صنعتی

فروش نمک صنعتی دانه ریز صدفی سایز 130، نمک صدفی دانه ریز شباهت بسیار زیادی به نمک خوراکی دارد، به لحاظ شکل ظاهری کاملا سفید، بسته بندی در کیسه 25 کیلویی، نمک صدفی به دلیل اینکه بسیار ریز است تولید آن در فصل سرما کمتر و در فصل گرما بیشتر است.

نمک صنعتی چیست؟

قبل از اقدام به فروش نمک صنعتی، لازم است که بدانیم نمک صنعتی چیست؟ نمک صنعتی نمکی است که درجه خلوص خیلی پایینتری نسبت به نمک های معمولی دارد.

همچنین نمک صنعتی عموما تصفیه نشده و عاری از ید می باشند. در نمک های خوراکی معمولا به دلیل جلوگیری از ابتلای افراد به سنگ کلیه درصد خلوص ید را بالا می برند.

فروش نمک صنعتی معمولا به دلیل همان مصارف صنعتی می باشند، مواردی که این نمک ها مصرف می شوند عبارت است از؛ استفاده از نمک صنعتی در جهت تصفیه آب، رواج دارد. همچنین جهت تهیه دیگ بخار یا همان بویلر از این نمک ها در فرایند ساخت استفاده بسیاری می گردد.

اگر در صنعت بخواهیم که سختی آب را کنترل کنیم  حتما از نمک صنعتی استفاده می شود. یکی دیگر از کاربرد های این نمک ها استفاده در صنعت دامداری می باشد. همچنین در هنر صنایع دستی و رزین نمک صنعتی کاربرد موثری دارد.

فروش نمک صنعتی

فروش نمک صنعتی

مش بندی یا همان سایز بندی ذرات نمک در انواع مختلف تولید می شوند، که اهمیت بالایی در فروش نمک صنعتی دارند. نمک صنعتی در دسته بندی های مختلف مش بندی دسته بندی می شوند، که تعدادی از آن ها را توضیح می دهیم.

معمولا نمک های صنعتی در دو سایز ذرات و کریستال های 90 و 100 دسته بندی می شوند. کریستال نمک صنعتی 100 اندازه ای به نسبت دو برابر بیشتر از کریستال های دانه های شکر دارد.

از این دسته از نمک ها معمولا در صنعت شیلات استفاده می شود. کاربرد آن ها در صنعت شیلات معمولا جهت گرفتن سختی آب، گند زدایی و… می باشد. به این صورت که سنگ نمک را بعد از استخراج از معادن نمک گرمسار در دستگاه خرد کن گذاشته و به کریستال های ریز تر که حدودا 5 تا 10 میلی متر هستند تبدیل می کنند.

یکی دیگر از نمک های صنعتی، نمک هایی هستند که بسیار به نمک های خوراکی مشابه هستند. یکی از قابلیت های این پودر نمک صنعتی این است که به دلیل آن که کریستال های بسیار ریز و نرمی دارد، جاذب خوبی برای رطوبت می باشند، که پس از جذب رطوبت سفت و به حالت کلوخه ای تبدیل می گردند.

از دیگر کاربرد های این نوع نمک صنعتی استفاده برای زمان بارش برف و جلوگیری از یخ زدگی خیابان ها می باشد.

به طور کلی استفاده از نمک صنعتی عنصری بسیار مهم و کاربردی در اکثر صنایع می باشد، به نحوی که بدون وجود نمک صنعتی صنایع از کار خواهند افتاد.

فروش نمک صنعتی

معادن نمک گرمسار

شهر گرمسار یکی از شهر های مهم ایران از جهت وجود معادن نمک و گچ می باشد. همچنین این منطقه به دلیل شرایط خاص آب و هوایی مواد معدنی زیادی همچون نمک و گچ را در خود جای داده است.

فروش نمک صنعتی

برای خرید مستقیم از کارخانه نمک گرمسار تماس بگیرید.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *