دل نمک کریستالی

فروش عمده دل نمک کریستالی شیشه ای جهرم، کریستال دل نمک به صورت عمده ارسال به سراسر کشور، مقادیر کم از طریق باربری ارسال خواهد شد، بسته بندی در کیسه های 25 کیلویی.

آشنایی با دل نمک کریستالی

از جمله انواع نمک کوهستان که بسیار کمیاب هم می‌باشد، کریستال دل نمک است. این نمک طبیعی دارای دو عنصر سدیم و کلرید است که 40% سدیم و 60% کلر دارد. به دلیل خالص بودن دل نمک، شوری آن زیاد است. این سنگ نمک معدنی در دل معادن یافت می‌شود به همین خاطر به آن دل نمک می‌گویند. برداشت این نمک از معادن یک کار سخت و پر هزینه است.

این نمک به خاطر شفافیت و خلوص بالا بهترین نمک برای پودر شدن و پخت غذا محسوب می‌شود. با تبخیر آب دریا ها طی میلیون ها سال، دل نمک روی هم انباشته شده و بلور های شفافی را به وجود می‌آورد. دل نمک 84 عنصر از 92 عنصر کمیاب بدن را دارا می‌باشد. این نمک عاری از هرگونه آلودگی محیط زیست و عناصر شیمیایی است و می‌توان گفت یک محصول ارگانیک و بدون مواد نگهدارنده و مواد شیمیایی می‌باشد. به خاطر شفافیتی که این سنگ نمک دارد نور خورشید به راحتی در آن نفوذ می‌کند و خواص آن را بالا می‌برد.

دل نمک

خواص سنگ نمک شیشه ای

  • تقویت و بهبود عملکرد روده : دل نمک باعث می‌شود اسید معده کم شده و روده را تقویت می‌کند.
  • لاغری با دل نمک : به دلیل طبع گرم و خشکی که این نمک دارد و همچنین شوری بیشتری که نسبت به نمک معمولی دارا می‌باشد، کمتر از آن در غذا استفاده می‌شود و همین باعث لاغری می‌شود.
  • حفظ تعادل بدن : به دلیل خلوص بالای این نمک و طبع گرم و خشکی که دارد، مصرف آن با غذاهایی که طبع سرد دارند بسیار مناسب است و همین باعث حفظ تعادل بدن می‌شود.
  • درمان کم اشتهایی : مصرف این نمک باعث درمان بی اشتهایی می‌شود و به هضم غذا هم کمک می‌کند.
  • رفع گرفتگی عضلات : از آنجا که این نمک الکترولیت های مختلفی دارد و الکترولیت هم برای عملکرد عضلات و ماهیچه ها بسیار مناسب است، بنابراین مصرف آن به تسکین گرفتگی و درد عضلات کمک می‌کند.

دل نمک

صادرات سنگ نمک شفاف

به دلیل خواص بی‌نظیر و کاربرد های سنگ نمک شفاف، صادرات این سنگ به کشورهای مختلف رونق بسیار خوبی دارد. کشورهای اروپایی و کشور هایی مثل : عراق، ترکیه و هند از جمله طرفداران این سنگ نمک هستند.

دل نمک

علاوه بر بازار های داخلی، صادرات سنگ نمک شفاف به خارج از کشور رونق خوبی داشته و باعث ورود ارز به داخل کشور می‌شود.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *