سنگ نمک برای گاو

سنگ نمک برای گاو فروش ویژه کرمانشاه و شیراز، سنگ نمک سفید کاملا یک دشت، سنگ نمک سفید رگه دار، بارگیری مستقیم از معدن، هزینه بارگیری کاملا رایگان می باشد، امکان ارسال به صورت بسته بندی جهت صادرات.

نمک و سنگ نمک از قدیم الایام تا کنون مورد استفاده بشر برای انجام کارهای مختلف خصوصا پخت غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ نمک نه تنها استفاده انسانی بلکه برای انواع دام نیز مورد استفاده واقع می شود. در این مطلب می خواهیم درباره سنگ نمک برای گاو صحبت کنیم و خواص آن را بیان نماییم. سنگ نمک یک مکمل غذایی برای گاو محسوب می شود. علاوه بر خواص فراوانی که برای گاوها دارد سبب افزایش اشتها نیز می شود. وقتی اشتهای شان بالا رود به طور قابل توجهی به مصرف آب و غذا می پردازند؛ در نتیجه سبب شیردهی بالای آن ها و بزرگ شدن جسته شان می شود.

سنگ نمک برای گاو

خواص سنگ نمک برای گاو

سنگ نمک برای گاو و گوسفند و بسیاری از دام های دیگر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دام ها عموما باید از نمک استفاده کنند. چرا که باید تمامی انرژی های مورد نیاز بدن شان تامین شود. اگر مصرف نمک دام خصوصا گاوها مناسب نباشد میکروب ها در بدن شان رشد می کنند و سبب بروز بیماری هایی همچون تب شیر، ریزش پشم، بیماری پیکا (گنده خواری) می شود. همه گاوها برای اینکه مواد مورد نیاز بدن خود را از جمله سدیم و کلر تامین کنند نیاز است که از نمک در کنار وعده های غذایی شان استفاده کنند.

بهتر است این نمک به صورت سنگ نمک باشد؛ چرا که با زبان زدن خیلی راحت می توانند از آن استفاده کنند. کمبود مواد معدنی بدن گاو سبب اختلالاتی همچون آماس مغزی، آسیب مغزی و حتی مرگ آن ها می شود. از این رو باید سدیم و کلر بدن آن ها با مصرف نمک تامین شود.

سنگ نمک برای گاو

مقدار نمک در جیره غذایی دام

میزان مصرف سنگ نمک برای گاو و گوسفند و سایر دام های دیگر متفاوت است. باید توجه داشته باشید که در جیره غذایی روزانه آن ها مقداری نمک وجود داشته باشد. مقدار نمک مناسب برای آن ها باید از سوی کارشناسان و دامپزشکان تعیین شود؛ چرا که نظر آن ها طبق معیارهای خاصی می باشد. به طور کلی معمولا برای گوسفندان توصیه می شود حدود ۰٫۵ درصد از غذایشان باید نمک باشد. این مورد برای گاوها نیز متفاوت است. برای گاوهای خشک حدود ۱۲ گرم و برای گاوهای شیرده حدود ۴۲ گرم نمک باید در روز مصرف کنند. همانطور که گفته شد استفاده از نمک سبب می شود که از بیماری های زیادی در امان باشند. البته در نظر داشته باشید که مصرف بیش از اندازه آن هم می تواند منجر به مرگ دام شود.

سنگ نمک برای گاو

فروش عمده سنگ نمک دامی

فروش عمده سنگ نمک برای گاو و سایر دام ها در بسیاری از مراکز دامی انجام می شود. فروشندگان این محصولات از فروش های خود رضایت بالایی دارند. آن ها اعتقاد دارند که با فروش عمده سنگ نمک دامی می توانند به سود خوبی دست یابند.

اگر شما هم از کسانی هستید که می خواهید برای دام های خود سنگ نمک مخصوص خریداری کنید می توانید به این مراکز مراجعه کنید. شما نیز می توانید با خرید عمده سنگ نمک دامی لذت خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *