ساخت اتاق غار نمک

ساخت اتاق غار نمک ویژه درمان آسم، قابل استفاده و ساخت در فضاهای شخصی و اماکن تجاری با سودآوری فراوان، ساخت اتاق غار نمک در تهران و کرج با اولویت بالاتر.

آشنایی با اتاق غار نمک

شاید اصطلاح اتاق غار نمک برای شما قدری نا آشنا باشد ولی در واقع اتاق غار نمک همان اتاق نمکی است که به شکل غار ساخته شده است.

این نوع از اتاق نمک جذابیت های فراوانی برای مشتری دارد و از نظر تجاری یک برگ برنده محسوب می‌شود و طبق پیش بینی ها تا چند سال آینده مجموعه های فاقد اتاق غار نمک با کاهش رونق شدیدی مواجه خواهند شد.

ساخت اتاق غار نمک

نکته

اگر شما هم مشتاقید درباره تاثیر گذاری اتاق غار نمک بر سلامتی و استفاده تجاری از آن اطلاعات بیشتری داشته باشید و کسب و کار خود را رونق دهید با ما تماس بگیرید

تاثیر غار نمک بر سلامتی

اگر شما در منطقه ای کوهستانی زندگی می‌کنید حتما توجه کرده‌اید زمان هایی که به کوه می‌روید حس و حال خیلی بهتری پیدا می‌کنید که ناشی از یون های منفی موجود در کوهستان و از طرفی حس و حالی است که کوهستان و فضای آن به شما منتقل می‌کند.

اتاق غار نمک بر خلاق اتاف نمک های معمولی چنین عملکردی را دارد و بر روان شخصی که وارد این فضا می‌شود تاثیر بسیار مثبتی دارد به طوری که فرد خود را درون یک غار در دل کوه تصور می‌کند.

ساخت اتاق غار نمک

آزمایشی چند سال پیش در کشور لهستان صورت گرفت و در این آزمایش تعداد ۴۰ نفر از افراد به مدت ۲ ماه در یک شهرک بازسازی شده مانند ۵۰ سال پیش قرار گرفتند.

در این مدت غذاها نوشیدنی ها حتی آهنگ هایی که برای این افراد پخش می‌شد همان ترانه های ۵۰ سال قبل بود و جالب اینکه بعد از دو ماه موی سپید برخی از این افراد شروع به سیاه شدن نمود و برخی دیگر که مریضی های طولانی مدت داشتند در این مدت رفع شده بود.

این آزمایش نقش روحیه و روان را در بهبود سلامتی به خوبی نشان می‌دهد.

ساخت اتاق غار نمک

به همین دلیل و طبق تجربه کاری، فضای اتاق غار نمکی تاثیری صد چندان در بهبود سلامتی اشخاص به نسبت یک اتاق نمک معمولی آجر نمکی دارد

نمک درمانی چیست؟

به طور کلی نمک درمانی را نمی‌توان یک درمان قطعی معرفی کرد اما به عنوان یک درمان جایگزین، بیش از ۵۰ سال است که در دوران معاصر مورد استفاده قرار گرفته و تاثیر شگرف خود را نشان داده است.

البته در دوران باستان کشوری مانند یونان از این روش درمانی در سطح گسترده استفاده می‌کرد و افراد بیمار دارای مشکلات تنفسی در غار نمک قرار می‌گرفتند و پس از چند ماه سالم به جمع خانواده خود باز می‌گشتند.

ساخت اتاق غار نمک

حتی در بسیاری از موارد تاثیر نمک درمانی بر بیماری های پوستی نیز دیده شده ولی بیشترین تاثیر آن بر از بین بردن اضطراب و افسردگی است که به شدت موثر است.

کلینیک نمک درمانی ویژه آسم

برای اینکه یک کلینیک نمک درمانی ویژه درمان آسم داشته باشید اولین شرط آن ساخت یک اتاق غار نمک است چرا که باید بدانید در محوطه‌ای مملو از آجر نمک آن اتفاقی که مد نظر مشتری است روی نخواهد داد.

برای درمان آسم اولین شرط تغییر و ارتقاء روحیه فرد است که این کار را فضای غار نمکی برای شما انجام می‌دهد و پس از آن نیاز به استفاده از دستگاه هالوژن ساز یا هالوتراپی دارید.

ساخت اتاق غار نمک

این دستگاه ها در دو نوع وجود دارند که برخی نمک را به شکل خشک و در حد میکروسکوپی در هوا پخش می‌کنند و نوعی دیگر از دستگاه هالوتراپی نمک مرطوب شده را در فضا منتشر می‌کند.

البته هر دو نوع اثر بخشی خاص خود را دارند ولی معمولا برای آسم از نوع خشک آن استفاده می‌شود و نمونه ای که نمک مرطوب را انتشار می‌دهد اکثرا برای درمان مشکلات پوستی مورد استفاده می‌باشد.

ساخت اتاق غار نمک

تجهیزات اتاق نمک درمانی

اگر قصد ساخت و استفاده از اتاق نمک درمانی دارید بهتر است با تجهیزات مختلف این اتاقها آشنا شوید.

البته نوع استفاده ای که شما از اتاق نمک درمانی دارید تعیین کننده تجهیزاتی است که باید خرید کنید به طور مثال:

  • یک کلینیک نمک درمانی جهت درمان آسم باید حتما دستگاه هالوتراپی داشته باشد چرا که ضرورت کار است و بدون آن کلینیک نمک درمانی بی معنی خواهد بود.
  • ولی اتاق نمک درمانی برای درمان بیماری های پوستی یا سونای نمکی، باید حتما سیستم گرمایش از کف داشته باشد و در این اتاق ها استفاده از هالوتراپی چندان ضروری نیست

ساخت اتاق غار نمک

ساخت اتاق غار نمک در تهران

مجموعه سنگ نمک هالیتو به عوان تخصصی ترین مجموعه ساخت غار نمک در ایران بیشترین پروژه های خود را در شهر تهران انجام داده است.

ساخت اتاق غار نمک

اتاق های غار نمکی جهت تمام اصناف تجاری کاربرد دارند که در زیر به برخی از پر استفاده ترین آنها اشاره شده است:

  • غار نمک ویزه مهد کودک ها
  • اتاق نمک برای هتل بیمارستان
  • اتاق غار نمک در مراکز اقامتی و بوم گردی
  • ساخت غار نمک در مجتمع ها و برج های مسکونی
  • ساخت کلینیک نمک درمانی
  • ساخت SPA و سونای نمکی
  • ساخت رستوران غار نمکی
  • استراحت گاه ها و قهوه خانه های سنتی

به طور کلی در هر صنفی که مشغول به فعالیت هستید اتاق غار نمک مشتریان شما را بیش از ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داد.

نکته

برای دریافت پیشنهاد ویژه کسب و کار خود با ما تماس بگیرید
۰۹۱۲۹۳۸۰۱۸۸
حسینی

آدرس اتاق نمک در تهران

همانطور که گفته شد مجموعه سنگ نمک هالیتو در بسیاری از نقاط شهر تهران اقدام به ساخت اتاق غار نمک نموده ولی به دلیل اینکه بسیاری از پروزه ها در مجتمع های مسکونی است جهت بازدید نیاز به هماهنگی قبلی است.

ساخت اتاق غار نمک

اگر قصد اجرای پروژه و بازدید از نمونه کار به صورت حضوری دارید جهت هماهنگی تماس بگیرید.

منبع: مرجع قیمت سنگ نمک ایران

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *