صابون سنگ نمک

خرید صابون سنگ نمک طبیعی از تولید کننده، فروش به صورت عمده، در رنگ های سفید، قرمز و صورتی، امکان ارسال به سراسر کشور، صابون سنگ نمک ماساژ، گوی سنگ نمک ماساژ.

خواص صابون سنگ نمک

در سال های اخیر صابون سنگ نمک به عنوان یک محصول آرایشی مفید، افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. با توجه به خواص دارویی که برای این نوع صابون ها بیان می شود، افراد زیادی تمایل به استفاده از آن دارند. اما اگر بخواهیم در رابطه با خواص و ویژگی های آن صحبت کنیم، اولین مورد خاصیت سم زدایی این صابون می باشد. در واقع، استفاده از آن تمام مواد زائد و سمی را از بدن خارج کرده و از این طریق باعث بالا رفتن سیستم ایمنی بدن می شود.

علاوه بر این، وجود عنصری همچون پتاسیم در صابون سنگ نمک باعث شده است که از آن به عنوان یک ماده مفید برای سلامت و شادابی پوست یاد شود. در واقع، پتاسیم مانع از خروج رطوبت از پوست شما شده و از این طریق باعث شادابی پوست می شود. به این ترتیب، خشکی پوست نیز درمان می شود. از دیگر فواید این صابون می توان به رفع افسردگی، بهبود وضعیت گردش خون، تسکین عضله ها، کمک به بهبود سریع تر زخم ها و … اشاره کرد.

صابون سنگ نمک

طریقه مصرف صابون سنگ نمک

ممک است این سوال برای شما هم به وجود آمده باشد که چگونه می توان از صابون سنگ نمک استفاده نمود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: برای این کار کافی است صابون را به طور کامل بر روی پوست بدن خود کشیده و سپس با استفاده از یک پارچه نرم که از جنس نخ باشد، پوستتان را به طور کامل ماساژ دهید. بهتر است برای اثرگذاری بهتر، کار ماساژ دادن را به صورت دایره ای انجام دهید.

هنگامی که نمک به طور کامل بر روی پوست شما خشک شد، می توانید اقدام به آبکشی نمایید. توجه داشته باشید که بعد از استفاده از این صابون به هیچ عنوان از کرم یا لوسیون های بدن استفاده نکنید.

صابون سنگ نمک

مرکز تولید صابون سنگ نمک

با توجه به این که در ایران معادن عظیمی از سنگ نمک وجود دارد، تولید محصولات نمکی نیز مورد توجه می باشد. یکی از این محصولات صابون سنگ نمک می باشد. با توجه به این که در سال های اخیر میزان تقاضا برای این صابون افزایش یافته است، مراکز متعددی اقدام به تولید آن نموده اند.

صابون سنگ نمک

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تولید کننده انواع صابون سنگ نمکی، سنگ نمک ماساژ و مدل های مختلف سنگ نمک دکوری است.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *