سنگ نمک سمنان

بازار عمده فروشی سنگ نمک سمنان، نمک آبی سمنان، نمک صورتی، سنگ نمک سفید سمنان، نمک آبی ماهانه قابلیت تامین 5 تن، در بسته بندی های 25 کیلویی، ارائه مجوزات لازمه جهت صادرات محصول، برگه آنالیز.

سنگ نمک سمنان یکی از معروفترین و بهترین سنگ نمک های ایران است. استان سمنان یکی از استان های کویری ایران است که در جوار دشت کویر ایران قرار دارد. همجواری این استان با این دشت باعث شده که غنی ترین و بهترین معادن نمک ایران در این استان وجود داشته باشد. شهرستان گرمسار استان سمنان دارای معادن نمکی است که تعدادی از محصولات آن در سراسر جهان بی همتا هستند. از جمله آنها می توان به نمک آبی اشاره کرد. ما در ادامه این متن شما را با انواع نمک سمنان از جمله نمک آبی سمنان آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با سنگ نمک آبی سمنان

سنگ نمک سمنان در انواع مختلف استخراج می شود. یکی از معروف ترین سنگ های نمک سمنان سنگ نمک آبی است. در واقع به دلیل وجود مقادیر زیاد پتاسیم در این نمک، رنگ آن آبی می باشد. این سنگ نمک علاوه بر قابلیت چاشنی برای تهیه غذا، دارای خواص درمانی است. به طور کلی استفاده از این سنگ نمک در غذا طعمی خاص و دلچسب را ایجاد می کند. از لحاظ خواص درمانی نیز، برای کاهش فشار خون، بهبود عملکرد قلب، هضم غذا، کاهش استرس و خواب راحت مفید است. سنگ نمک آبی به دو صورت پودر و کریستال به فروش می رسد.

سنگ نمک سمنان

تشخیص سنگ نمک اصل

سنگ نمک سمنان در همه انواع دارای شهرت بالایی است. همین مورد باعث شده که گاها سنگ های دیگری با نام سنگ نمک سمنان و یا طور کلی سنگ نمک به فروش رسد. برای تشخیص سنگ نمک اصل از نمونه های تقلبی راه حل هایی وجود دارد. مهمترین آنها عبارتند از:

  • سنگ نمک اصل شور است.
  • سنگ نمک اصل به صورت کریستالی و با تکه های معمولا بزرگ یافت می شود.
  • نمک طبیعی و اصل اگر در مکان های مرطوب و یا روی زمین قرار گیرد، آب می شود.
  • در لمس کردن سنگ نمک کمی چسبناک خواهد بود.

سنگ نمک سمنان

سنگ نمک خوراکی از کجا بخریم؟

سنگ نمک سمنان برای موارد مختلف خوراکی کاربرد دارد. برای خرید بهترین سنگ نمک خوراکی توصیه می شود به مرکز تخصصی سنگ نمک هالیتو مراجغه شود. این مرکز تخصصی به بزرگترین معدن سنگ نمک خاورمیانه که در استان سمنان است، دسترسی دارد. نمک این معدن غنی ترین و سالم ترین نمک ایران است.

سنگ نمک سمنان

مجموعه هالیتو با نام مجموعه حسینی نیز فعالیت دارد. این مجموعه به طور کلی نمک با کیفیت صادراتی را استخراج و فرآوری می کند. به همین دلیل به کشورهای مختلف از جمله هند، ارمنستان، آذربایجان و ترکیه صادرات دارد. شما از سراسر کشور برای خرید بهترین سنگ نمک خوراکی می توانید با ما مجموعه هالیتو تماس بگیرید.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *