سنگ نمک نارنجی

بارگیری سنگ نمک نارنجی به مقصد هند، سنگ نمک صورتی،قرمز و نارنجی، بسته بندی شده در کیسه های جامبو بگ، امکان تحویل سفارش درب معدن، اسکله بندرعباس، ارائه مجوز لازم جهت ترخیص کالا.

نمک نارنجی چیست؟

یکی از سنگ‌هایی که به طور ویژه در معادن سنگ نمک ایران یافت می‌شود، سنگ نمک نارنجی نام دارد. سنگ نمک نارنجی یک سنگ رسوبی با بافت کریستالی است که از رگه‌هایی با رنگ نارنجی تیره تا قرمز روشن تشکیل شده است. منشا این سنگ‌ به همراه شرایطی که در تشکیل این سنگ دخیل هستند دلیل اصلی خاص بودن رنگ این سنگ‌ نارنجی می‌باشند. به همین علت امکان پیدا کردن دو سنگ نمک که دقیقا شکل و فرم یکسانی داشته باشند وجود ندارد.

سنگ نمک نارنجی

خواص سنگ نمک نارنجی

به طور کلی سنگ‌های نمک فواید متعددی برای سلامتی دارند. به همین علت در سیستم پزشکی و طب آیورودا از اهمیت بالایی برخوردار هستند. برخلاف نمک‌های معمولی که برای تصفیه‌ی آن‌ها از مواد شیمیایی مضر استفاده می‌شود، سنگ نمک یک نوع نمک خالص است که فاقد چنین مواد شیمیایی می‌باشد. آهن یکی از عنصرهای سازنده ی رنگ نارنجی این نمک می‌باشد. به دلیل وجود آهن و سایر املاح معدنی، استفاده از گرانول سنگ نمک نارنجی در غذا برای سلامتی و مشکلات کم خونی مفید است. پتاسیم موجود در این سنگ نارنجی به متعادل نگه داشتن فشارخون کمک می‌کند.

لازم به ذکر است که سنگ نمک نارنجی به طور طبیعی در سم زدایی بدن و تسکین درد موثر می‌باشد. برای این کار کافی است دست‌ها و پاهای خود را بر روی سنگ نمک نارنجی قرار دهید تا فرایند سنگ درمانی صورت بگیرد. گفته می‌شود که استفاده از این سنگ در فضای اتاق به کاهش رادیکال‌های آزاد موجود در فضا و در نتیجه به کاهش استرس کمک کند. علاوه بر سلامتی، این سنگ نارنجی به جلوگیری از شوره سر و ریزش مو کمک می‌کند.

سنگ نمک نارنجی

صادرات سنگ نمک نارنجی

ایران یکی از معدود نقاط جهان است که سنگ نمک نارنجی در آن وجود دارد. به همین دلیل یکی از قطب‌های اصلی صادرات سنگ نمک نارنجی محسوب می‌شود. مجموعه سنگ نمک هالیتو به عنوان بزرگ‌ترین تامین کننده انواع سنگ نمک در ایران، با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، سنگ نمک نارنجی را به کشورهای گرجستان، ترکیه، هند، عراق، قطر و عمان صادر می‌کند.

سنگ نمک نارنجی

سنگ نمک نارنجی به دلیل خواص بسیار فوق العاده‌ در سم زدایی بدن، سلامتی و کاهش استرس یکی از مرغوب‌ترین انواع سنگ نمک می‌باشد. مجموعه هالیتو به عنوان مرجع خرید و فروش سنگ نمک در ایران، صادر کننده‌ی سنگ نمک نارنجی مرغوب می‌باشد.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *