تخته سنگ نمک

تولید کننده تخته سنگ نمک مخصوص آشپزی، ابعاد ۲۰ در ۳۰، ۲۰ در ۴۰، ۱۵ در ۲۵، ضخامت ۵ سانت، در دو رنگ سفید و صورتی، فروش فقط به صورت عمده امکان پذیر است.

مزایای پخت غذا روی تخته سنگ نمک

آیا شما هم می‌خواهید غذاهایی به طعم رستوران های گران قیمت و با کیفیت داشته باشید؟ آیا می‌خواهید راز خوش نمک بودن و خوش طعم بودن غذاها را بدانید؟ پس با تخته سنگ نمک آشنا شوید. پخت غذا و سرو خوراکی های مختلف با استفاده از ظروف گوناگون انجام می‌شود. شاید شما هم حس کرده باشید از وقتی که تابه های تفلون به بازار آمده اند غذاها دیگر آن طعم و مزه‌ی سابق را ندارند. ارتباط مستقیم بین غذا و خواص آن با ظرفی که روی آن سرو و آماده می‌شود کاملا ثابت شده است. ریشه این روش در کتب آشپزی باستانی نیز دیده می‌شود. در این کتب به پخت غذا روی ظروف مسی، سنگی و نمکی اشاره و توصیه شده است.

مزایای پخت غذا روی تخته سنگ نمک بسیار فراوان است. سطح این تخته ها مملو از مواد معدنی و املاح طبیعی است. سدیم، کلر، آهن، روی و… بخشی از موادی است که هنگام طبخ غذا روی این تخته ها به غذا منتقل می‌شود. همچنین انتقال نمک از روی این تخته ها به نحوی است که خوش نمک ترین غذا را در اختیار شما قرار می‌دهد. از نظر سلامتی و بهداشت هم پخت و پز روی این تخته ها بهترین گزینه برای حفظ سلامت غذا است. طبخ گوشت، سالاد، غذاهای دریایی و خرد کردن میوه ها و سبزیجات روی این تخته ها تجربه ای بسیار لذت بخش خواهد بود.

تخته سنگ نمک

تولید کننده تخته سنگ نمک

کارخانه ها و مراکز استخراج و توزیع نمک و سنگ نمک، تخته سنگ نمک نیز تولید می‌کنند. بهترین تولید کننده این تخته ها، کارخانه ای است که محصولات خود را با بیشتری درصد خلوص عرضه کند. این کارخانه ها با برش دادن و مسطح کردن سطح سنگ نمک آنها را به تخته هایی آماده برای پخت و پز تبدیل می‌کنند. خلوص بالا، بیش از اندازه سنگین نبودن، خوش رنگ بودن به همراه صیقل مناسب اطراف سنگ، از ویژگی های مثبت یک تخته سنگ نمک است که یک تولید کننده عرضه می‌کند.

تخته سنگ نمک

فروش عمده سنگ نمک آشپزی

به منظور مناسب شدن قیمت خرید این تخته های جذاب و کارآمد شما می‌توانید از طرح فروش عمده سنگ نمک آشپزی استفاده کنید. با این کار از صرف هزینه اضافی جلوگیری می‌کنید و بهترین ظروف را برای طبخ خوراکی های خود دریافت می‌کنید.

تخته سنگ نمک

فروش عمده تخته سنگ نمک برای رستوران دار ها بسیار مناسب است. با یک تیر چند نشان را هدف قرار می‌دهید. ظروف مناسب برای خوشمزه کردن غذا را با بهترین قیمت در هر تعدادی که می‌خواهید در اختیار خواهید داشت.

منبع: بازار سنگ نمک ایران

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *